Na rynku dostępnych jest wiele form reklamy, jednak to od nas zależy czy wybierzemy odpowiednią do naszych potrzeb. Po pierwsze, warto wspomnieć, iż gdy idzie o zagadnienia związane z skuteczną reklamę to na pewno jedną z najlepszych form jest reklama, która określa krąg jej odbiorców. W ten sposób, poprzez zbliżenie się do wybranego grona odbiorców na pewno łatwiej nam będzie przekształcić reklamę w bezpośrednią sprzedaż towaru czy też usług. Dobrym tego typu przykładem są np.: banery czy też różnego rodzaju balony z nadrukiem, które możemy spotkać na różnego rodzaju imprezach. Co więcej, jest to szczególnie skuteczna metoda, gdyż w ten sposób będziemy mogli także pokazać się w TV oraz innego rodzaju mediach nasze logo. Z pewnością jest to ten środek, który najchętniej skłania różnego rodzaju przedsiębiorców właśnie do tej formy reklamy. Istnieje także wiele innych form reklamy, jak np.; rozdawanie ulotek, ale one bardzo rzadko docierają do kręgu podmiotów, którymi jesteśmy zainteresowani.
Z tego też powodu, najczęściej się z nich rezygnuje na rzecz bardziej spersonalizowanych reklam. Moim zdaniem, odpowiednie przedstawienie tego zagadnienia pozwoli nam na uniknięcia rozczarowania oraz niepotrzebnych problemów z reklamą. Jednym z najtańszych i najlepszych metod są balony z nadrukiem, których skuteczność została potwierdzona na różnego rodzaju imprezach branżowych. Warto wspomnieć, iż trzeba w tym wypadku opłacić także opłatę za wynajem terenu oraz za sam zakup balona. Jednakże po tym już są same zyski, gdyż balon wystarczy na wiele lat, a same opłaty nie są duże w porównaniu do zysków. Obsługa balonu także nie jest przerażająca, w przypadku, gdy ktoś nie chce się tak bawić to może po prostu skorzystać z takich form jak np.: baner. Jest to na pewno znacznie łatwiejsza forma, ale za to mniej widoczna i często pomijana przez wzrok.
Z tego też powodu, nieskuteczne są wszelkie formy, które oparte są wyłącznie na kierowaniu reklamy do ogółu. W ten sposób na pewno nie będziemy zadowoleni z prowadzonej kampanii – tak w internecie, jak i w świecie rzeczywistym.